آشپزی

روکر موز و بادام

روکر موز و بادام   , قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش آجیل چهارمغز , قیمت فروش بادام , قیمت فروش گردو , قیمت فروش پسته , قیمت فروش فندق , قیمت فروش تخمه , قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل , قیمت فروش بادام هندی , قیمت فروش بادام درختی , قیمت فروش بادام زمینی , , قیمت فروش پسته احمد آقایی , قیمت فروش پسته اکبری , قیمت فروش تخمه آفتابگردان , قیمت فروش تخمه جابانی , قیمت فروش تخمه کدو , قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک , ,

روکر موز یک دسر ایتالیایی بسیار مشهور است که هم تهیه آن بسیار آسان بوده و هم برای مهمانی ها ، مجالس و عصرانه های خانوادگی شما بسیار مناسب می باشد.

آموزش تهیه روکر موز و بادام

 

مواد مورد نیاز روکر موز و بادام

ژله موز یک بسته

خامه یک بسته ( خامه صبحانه)

موز 3 عدد

بیسکوییت ساده یا کاکائویی یک بسته

مغز گردو خرد شده، بادام درختی خام، مغز پسته یک پیمانه کوچک

 

طرز تهیه روکر موز و بادام

برای تهیه این دسر ابتدا یک بسته ژله موزی را با یک و نیم لیوان اب جوش مخلوط کرده و به روش بن ماری کاملا دانه های ژله را در آن مخلوط کنید.

حالا ته قالب خود را روغن جامد بزنید و در یخچال بگذارید تا روغن سفت شود. باید این روغن تنها روی دیواره ظرف پاشیده شود و باعث چرب شدن دسر نشود.

سپس حلقه های موز را ته ظرف چیده و نصف ژله را روی آن بریزید.

قالب را در یخچال بگذارید تا ژله خود را بگیرد.

حالا خامه، دو عدد موز و نصف ژله را در مخلوط کن ریخته تا حالت فرنی مانند بگیرد. سپس آن را با خرده های بیسکوییت، مغز گردو خرد شده ، بادام درختی خام و مغز پسته به آرامی با کمک یک قاشق یا لیسک آشپزی مخلوط کنید. بسته به سلیقه خودتان می توانید بادام هندی خام نیز به این دسر بیفزایید.

پس از آن این مخلوط را روی ژله موزی بسته شده آماده خود بریزید اگر ژله موزی را تنها با آب جوش درست کنید شفاف تر می شود و اگر اب ژله را کمتر از حد معمول اضافه کنید ژله سفت تر می سود.
در نهایت ژله را به مدت ۶ تا ۷ ساعت داخل یخچال بگذارید تا خود را بگیرد و بسته شود قالب دسر را حنما چرب کنید تا راحت از آن جدا شود این دسر حداقل 4 ساعت باید در یخچال بماند تا به راحتی از قالب جدا شود.

جهت  جدا کردن دسر از قالب می‌توانید لبه‌های آن را با چاقو از ظرف جدا کنید بعد کمی به پشت آن با دست ضربه بزنید همچنین می‌توانید چند ثانیه قالب را در آب جوش نگه دارید تا دسر به راحتی در ظرف دلخواه شما برگردانده شود.

در زیر چند مدل تزئین مختلف روکر موز جهت مراسمات و میهمانی های شما نمایش می دهیم.

 

روکر موز و بادام  

روکر موز و بادام

 

روکر موز و بادام  

روکر موز و بادام

روکر موز و بادام  

روکر موز و بادام

 

 

قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش  آجیل چهارمغز قیمت فروش بادام
قیمت فروش گردو قیمت فروش پسته
قیمت فروش فندق قیمت فروش تخمه
قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل قیمت فروش بادام هندی
قیمت فروش  بادام درختی قیمت فروش بادام زمینی
قیمت فروش پسته احمد آقایی قیمت فروش پسته اکبری
قیمت فروش تخمه آفتابگردان قیمت فروش تخمه جابانی
قیمت فروش تخمه کدو قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک
تماس با پشتیبانی فروش: 09122807238

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =