آشپزی

دسر انار و گردو مجلسی بدون نیاز به فر

دسر انار و گردو مجلسی بدون نیاز به فر , قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش آجیل چهارمغز , قیمت فروش بادام , قیمت فروش گردو , قیمت فروش پسته , قیمت فروش فندق , قیمت فروش تخمه , قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل , قیمت فروش بادام هندی , قیمت فروش بادام درختی , قیمت فروش بادام زمینی , , قیمت فروش پسته احمد آقایی , قیمت فروش پسته اکبری , قیمت فروش تخمه آفتابگردان , قیمت فروش تخمه جابانی , قیمت فروش تخمه کدو , قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک , ,

دسر انار و گردو مجلسی بدون نیاز به فر

این دسر از چند لایه ژله ، انار و دسر خامه ای تهیه می شود که بسیار مجلسی و خوشمزه بوده و ظاهر بسیار عالی دارد. اما برای درست کردن آن باید صبور باشید و حدال 4 الی 5 ساعت وقت بگذارید که دسر به خوبی در یخچال ببندد تا بتوانید آن را به صورت سالم از قالب خارج کنید.

همچنین اگر فکر می کنید که ژله شما باید سفت تر باشد یا سریعتر خود را بگیرد می توانید برای مدت کوتاهی آن را در فریزر نیز بگذارید اما نه در حدی که یخ بزند.

برای تهیه لایه ژله و انار نیاز دارید که در چند مرحله ژله را در قالب بریزید. به طور معمول ژله در هوای گرم خارج یخچال سفت نخواهد شد و شما می توانید ژله را با آب مخلوط کرده و آماده بگذارید تا بتوانید بعد از نیم بند شدن لایه قبلی ژله را اضافه کنید. اما اگر فکر می کنید که مایع ژله آماده شده ممکن است در خارج از یخچال نیز سفت شود  و نتوانید دسر را به راحتی آماده کنید ، محلول ژله در آب را در چند مرحله آماده کنید.

 

 

مواد مورد نیاز:

یک بسته ژله انار

شیر ۴ پیمانه
پودر نشاسته ذرت ۳ قاشق غذاخوری

آرد سفید ۲ قاشق غذاخوری

پودر ژلاتین ۲ قاشق غذاخوری

خامه یک بسته

بیسکویت پتی بور یک بسته

مغز بادام و گردو یک پیمانه

 

طرز تهیه دسر انار و گردو :

 

یک بسته ژله انار و یک و نیم لیوان اب جوش را مخلوط کرده و کف ظرف یک لایه نازک می ریزیم . ظرف دسر را در یخچال بگذارید تا کمی ببندد.

سپس ظرف دسر را بیرون آورده و روی ژله نیم بند، یک لایه انار دان شده بریزید. سپس مقداری از ژله روی آن بریزید و دو باره در یخچال بگذارید تا ببندد.

این کار را چند بار تکرار کنید تا زمانی که ژله تمام شود.

پس از آن شیر، شکر، نشاسته ذرت ، آرد و پودر ژلاتین را در یک قابلمه مخلوط کرده و روی حرارت ملایم بگذارید. این مخلوط را به طور مداوم هم بزنید تا زمانی که به جوش بیاید. سپس از روی حرارت برداشته، در همان حال که داغ است خامه و وانیل را افزوده و یکدست هم بزنید. در مرحله بعد بیسکوییت ، مغز گردو سوپر لوکس ایرانی  و بادام درختی خام خرد شده را به آن بیفزایید و با یک قاشق بزرگ یا لیسک آشپزی به آرامی مخلوط کنید.

این مخلوط را روی ژله بریزید و قالب دسر را سه الی چهار ساعت در یخچال بگذارید تا ببندد.

 

خرید بادام درختی و خرید مغز گردوی سوپر لوکس ایرانی از فروشگاه آجیلستان

 

بادام درختی ، گردو و پسته از مغز های محبوب آجیل هستند که نه تنها بعنوان تنقلات مصرف می شوند بلکه برای تهیه انواع دسر و کیک و شیرینی نیز استفاده دارند. شرکت آجیلستان انواع آجیل ، گردو، بادام درختی، بادام هندی، بادام زمینی، پسته و مغز فندق را به صورت خام جهت آشپزی و استفاده در انواع دسر، خورشت و شیرینی برای شما در وزن ها و بسته بندی های متنوع آماده کرده است و با ارسال رایگان در سراسر ایران برای شما با پست سریع ارسال می کند.

 

 

 

قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش  آجیل چهارمغز قیمت فروش بادام
قیمت فروش گردو قیمت فروش پسته
قیمت فروش فندق قیمت فروش تخمه
قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل قیمت فروش بادام هندی
قیمت فروش  بادام درختی قیمت فروش بادام زمینی
قیمت فروش پسته احمد آقایی قیمت فروش پسته اکبری
قیمت فروش تخمه آفتابگردان قیمت فروش تخمه جابانی
قیمت فروش تخمه کدو قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک
تماس با پشتیبانی فروش: 09122807238

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =