آشپزی

طرز تهیه مرغ و بادام هندی تایلندی

, قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش آجیل چهارمغز , قیمت فروش بادام , قیمت فروش گردو , قیمت فروش پسته , قیمت فروش فندق , قیمت فروش تخمه , قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل , قیمت فروش بادام هندی , قیمت فروش بادام درختی , قیمت فروش بادام زمینی , , قیمت فروش پسته احمد آقایی , قیمت فروش پسته اکبری , قیمت فروش تخمه آفتابگردان , قیمت فروش تخمه جابانی , قیمت فروش تخمه کدو , قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک , ,

طرز تهیه مرغ و بادام هندی تایلندی
تعیین برنامه غذای خانواده و یا منوی سفره های مهمانی یک وظیفه سنگین برای مادران خانواده است که گاها وقت زیادی از آن ها می گیرد بسیاری از افراد تلاش می کنند که با ایجاد تنوع و پخت غذاهای جدید فرزندان خود را از فست فود ها و غذاهای ناسالم دور کنند. به همین دلیل اگر به دنبال یک دستور پخت جدید و مقوی می باشید که با بهترین رستوران ها نیز رقابت کند، طرز پخت مرغ با بادام هندی امروز آجیلستان را حتما امتحان کنید.
خوراک مرغ و بادام هندی همانطور که از نام آن بر می آید از تکه های سینه مرغ، بادام هندی بو داده و یک سس بسیار خاص تهیه می شود که پخت این نوع سس در منزل بسیاز خوشمزه تر است.
از دیگر مواد مورد نیاز برای سس به سیر، سرکه برنج، سس هویزین، سس سویا، سس ماهی و روغن کنجد برشته می توان نام برد.

متاسفانه سس ماهی را نمی توانید در منزل تهیه کنید و بهترین جایگزین آن همان سس سویا می باشد. که طعمی مشابه سس ماهی دارد.

سرکه برنج نیز از انواع سرکه می باشد که در کشورهای آسیای شرقی تهیه می شود و در بازار ایران نیز یافت می شود. این نوع سرکه خواص بسیار زیادی دارد اما اگر به این نوع سرکه دسترسی نداشتید می توانید آن را با سرکه سیب جایگزین کنید.

 

تماس با پشتیبانی شرکت آجیلستان جهت سفارش خرید آجیل ، بادام زمینی و بادام هندی خام 

 

 

خرید آجیل مخلوط 

 

آجیلستان - فروش پک سازمانی - فروش بسته هدیه آجیل -فروش آجیل مخلوط - چهار مغز - فروش پسته - فروش بادام - فروش فندق - فروش گردو – بادام درختی – بادام هندی – بادام زمینی – زرشک - زعفران- خرید توت خشک - خرید خرما -

تهیه سس هویزین در منزل با کره بادام زمینی خانگی

سس هویزین هم یک سس غلیظ است که عطر بسیار خوبی به غذای شما می دهد و برای لعاب گوشت یا سرخ کردن گوشت یا حتی به عنوان سس دیپ استفاده می شود. این سس از خمیر سویای تخمیر شده، سیب زمینی شیرین، گندم و برنج، آب، شکر، دانه های سویا، دانه های کنجد، سرکه مقطر سفید، نمک، سیر، فلفل قرمز تهیه می شود.
طرز تهیه هویزین سس در منزل
مواد مورد نیاز:
یک چهارم فنجان سس سویا سبک
2 قاشق کره بادام زمینی
1 قاشق عسل
2 قاشق سرکه سیب یا سرکه برنج
2 قاشق چایخوری روغن کنجد
1 بوته سیر
یک هشتم قاشق چایخوری فلفل سیاه
نصف قاشق چایخوری خمیر لوبیا تخمیر شده تند + یک چهارم قاشق چایخوری پودر پنج ادویه + یک قاشق چایخوری سس فلفل

تهیه این سس در منزل تنها 15 دقیقه از شما وقت می برد. برای تهیه سس هویزین در منزل یک قابلمه کوچک را روی گاز بگذارید، سیر تازه ، زنجبیل و پیازچه را کمی تفت دهید تا نرم شوند و سپس همه موادی که برای تهیه این سس لیست کرده ایم را به آن ظافه کنید. کره بادام زمینی در حرارت تابه کمی ذوب شده و غلظت خوبی به سس شما می دهد. همچنین سیر و زنجبیل تازه عطر این سس را بیشتر می کنند.
همانطور که در ادامه متوجهه می شوید ماده اصلی خوراک مرغ تایلندی سس هایی است که در آن استفاده می شود. بنابراین بهتر است که سس هویزین را نیز برای طعم بهتر و دقیق تر استفاده کنید.

 

طرز تهیه خوراک مرغ و بادام هندی تایلندی

 

این غذا بسیار سریع و آسان تهیه می شود و بافت و طعم جذابی نیز خواهد داشت. مطمئنا از پخت آن پشیمان نخواهید شد.
مواد مورد نیاز جهت پخت خوراک مرغ و بادام هندی
برای این غذا شما به یک عدد سینه مرغ بدون استخوان ، بادام هندی خام ، پیاز سفید یا پیازچه، سیر، و سس هایی مانند سس ماهی، سس هویزین، سس سویا ، سرکه برنج و روغن کنجد نیاز دارید.

اگر از پیازچه استفاده کنید طعم مرغ شما خیلی خیلی بهتر می شود اما برای این کار ساقه سبز آن را در انتها به سس ها اضافه کنید و بخش های سفید را به مرغ هنگام طبخ مرغ بیفزایید.

در این غذا می توانید از فلفل دلمه ای قرمز، سبز و قارچ نیز استفاده کنید اما در دستور اصلی این موادنیستند.

 

فروش بادام هندی خام

 

طرز پخت خوراک مرغ و بادام هندی تایلندی

ابتدا بادام هندی ها را روی یک تابه نسوز بدون روغن و نمک یا هیچ افزودنی دیگری کمی تفت دهید .

حالا سینه مرغ را با آرد ذرت و سه قاشق آب، روغن و سس اویستر (به دلخواه) بخوابانید. تا زمانی که این مایعات جذب سینه مرغ شود.

سپس سینه مرغ را خرد کرده و با فلفل سیاه، پیازو سیر تفت دهید. به حدی که رنگ آن عوض شود و حتی کمی تیره شود (سینه مرغ را خرد کنید تا بیشتر از چند دقیقه تفت آن زمان نبرد.) (همچنین در بعضی رستوران ها سینه مرغ را زمانی که 20 درصد ماند که کاملا پخته شود به سس ها اضافه می کنند. )

پس از آن سس ها را در ظرفی با یکدیگر مخلوط کرده و به مرغ بیفزایید. در مرحله آخر بادام هندی تفت داده شده را اضافه کرده و هم بزنید.

خوراک شما آماده می باشد.

این غذا را با برنج سرو می کنند. و می توانید در کنار آن پیاز خام و کلم بروکلی نیز بچینید. همچنین اگر از برنج کته استفاده کنید یا برنج خود را با بخار آب بپزید تا شبیه برنج تایلندی شود بهتر خواهد بود.

برای بو دادن بادام هندی خام می توانید از فر نیز استفاده کنید. بادام هندی تفت داده نشده خام کمی شیرین است که ممکن است به طعم غذای شما نخورد.

این غذا در ظرف در بسته برای 3 تا 5 روز در یخچال تازه می ماند و برای گرم کردن آن بهتر است از مایکرویو استفاده کنید یا از فر با حرارت کم.

نحوه ترکیب سس ها

برای طعم بهتر این خوراک می توانید سس هویزین، عسل و سس سویا را ترکیب کرده و در اخر چند قطره سرکه سیب یا سرکه برنج اضافه کنید.

 

آجیلستان - فروش پک سازمانی - فروش بسته هدیه آجیل -فروش آجیل مخلوط - چهار مغز - فروش پسته - فروش بادام - فروش فندق - فروش گردو – بادام درختی – بادام هندی – بادام زمینی – زرشک - زعفران- خرید توت خشک - خرید خرما -

 

 

 

قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش  آجیل چهارمغز قیمت فروش بادام
قیمت فروش گردو قیمت فروش پسته
قیمت فروش فندق قیمت فروش تخمه
قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل قیمت فروش بادام هندی
قیمت فروش  بادام درختی قیمت فروش بادام زمینی
قیمت فروش پسته احمد آقایی قیمت فروش پسته اکبری
قیمت فروش تخمه آفتابگردان قیمت فروش تخمه جابانی
قیمت فروش تخمه کدو قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک
تماس با پشتیبانی فروش: 09122807238

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =