مقالات آجیلستان

اشتباهات مهم در خرید پک سازمانی آجیل و ثبت سفارش آن

نزدیک ایام عید، شب یلدا و ماه رمضان بسیاری از سازمان ها و ادارات دولتی و شرکت های خصوصی اقدام به تهیه پک های سازمانی جهت تامین نیاز و ما یحتاج کارکنان خود هستند. اما خرید پک سازمانی که معمولا توسط مدیران و یا بخش حسابداری و مالی شرکت ها و ادارات انجام می شود مسئولیت بزرگی محسوب می شود. و مدیران سازمان بر ان نظارت مستقیم دارند.

در مقاله امروز به اشتباهات بزرگ و عمده ای که ممکن است هنگام ثبت سفارش پک سازمانی مرتکب شوید اشاره می کنیم و نکاتی نیز در این مورد بیان می شود.

۱ . یادگاری های تبلیغاتی نخرید!

اگر پک سازمانی بخواهید تهیه کنید گزینه های زیادی در اختیار شما هست. بسیاری از پک های سازمانی ممکن است با اقلامی مانند لیوان، ماگ، فلاسک، پرچم و… به شما پیشنهاد شود. اما هرچند شما هنگام ثبت سفارش پک سازمانی آجیلستان نیز می توانید اقلام تبلیغاتی و یادگاری های دلخواه خود را سفارش دهید که به پک های سازمانی اجیلستان اضافه شوند و در جعبه چوبی آجیل یا جعبه های چرمی قرار گیرد و یا در ساک همراه پک سازمانی گذاشته شود؛ باید در نظر بگیرید که اگر قصد تامین اقلام ضروری عیدانه و اجیل شب عید سازمان خود را دارید، بسیاری از یادگاری های تبلیغاتی تنها هزینه تامین پک ها را افزایش داده و برای کارمندان و کارکنان ارزش چندانی ندارد.

اما اگر قصد تامین پک سازمانی مدیران و روسای سازمان خود را دارید، حتما در مورد آیتم های لوکسی که اجیلستان برای افزودن به پک های اجیل هدیه مدیران در نظر گرفته است با مدیریت یا واحد فروش اجیلستان مذاکره کنید.

 

۲. اگر پک سازمانی را شما بخرید به صرفه تر خواهد بود.

پک های سازمانی و اقلام مصرفی شب عید که خود ادارات و سازمان ها خریداری می کنند به دلیل سفارش در تعداد بالا با قیمت بهتری تامین شده و بودجه شما برای هر نفر می تواند تامین کننده اقلام بیشتری باشد.

مثلا اگر از پک ها اجیل چهار مغز اجیلستان خریداری کرده اید، می توانید باقی مانده بودجه را صرف خرید زعفران ، زرشک، کشمش ، انجیر خشک، برگه قیصی و خرما اجیلستان کرده و به دلیل خرید اجیل و خشکبار در تعداد بالا با کاهش قیمت و صرفه جویی در خرید کلی مواجه خواهید شد.

۳. کیفیت اجیل چهار مغز و خشکبار یا تخمه یی که خریداری می کنید را از قبل بچشید.

حتما کیفیت اجیل و خشکبار را با برگزاری جلسات و ارائه نمونه معیار گذاری کرده و از خرید اجیل بی کیفیت، کهنه و سوخته بپرهیزید زیرا بر وجهه سازمان و اداره شما تاثیر مستقیم خواهد داشت.

اگر در مورد نحوه تعیین کیفیت اجیل و خشکبار اطلاعات زیادی ندارید می توانید به مقاله ای در همین زمینه در سایت اجیلستان مراجعه کنید.

 

۴. اجیل فله نخرید!

حتما شنیده اید که بعضی اقلام فله که با گونی به فروش می رسند کیفیت یکسانی نداشته و ممکن است قسمت هایی که دور از چشم شماست را با اجیل و خشکبار کهنه و بی کیفیت پر کرده باشند. این مساله که کار را به کاردان بسپارید مثل بسیار بجایی در این موقعیت ها می باشد. تامین پک سازمانی چه از نوع اقلام مصرفی شب عید و یلدا، چه پک پذیرایی سازمانی و یا بسته هدیه اجیل برای مدیران باشد، باید توسط شرکت های مطمئن صورت گیرد تا اجیل درجه یک تازه ، ترد و امساله تامین شود و هم زحمت بسته بندی از دوش شما بیفتد و نیز با ضمانت بازگشت وجه حفظ بودجه سازمان شما را ضمانت کند.

شرکت اجیلستان با ضمانت بازگشت وجه در خدمت شما بوده و می توانی  از کیفیت و درجه یک بودن اجیل، خشکبار ، تخمه انواع مغز ها و محصولات اجیلستان اطمینان خاطر داشته باشید.

همچنین نوع بسته بندی و جعبه ها یا پک های اجیلستان بسیار اختصاصی و شکیل بوده و بهتر از ارسال پک اجیل فله در نایلون های بی کیفیت است.

۵. قرارداد کتبی ببندید

این مورد شاید از دیدگاه شما نیز پنهان نمانده است. قرارداد کتبی نه تنها خیال شما را در زمینه تامین دقیق و به موقع پک هایی که سفارش داده اید راحت می کند. بلکه برای شرکت تامین کننده اجیل سازمانی شما نیز تعهد و مسئولیت بیشتری به همراه دارد

البته قرارداد و رسید های کتبی نیز برای حسابداری و مالیات اغلب ادارات و شرکت ها اهمیت زیادی دارد.

 

۶. دیر اقدام نکنید

هرچند شرکت اجیلستان امکان تامین پک های سازمانی لحظه اخری برای شرکت و سازمان شما را دارد اما خرید به موقع اضطراب کمتری داشته و تامین به موقع ان را تضمین می کند.

 

نتیجه گیری

خرید اجیل شب عید برای ادارات و سازمان ها مسئولیت سنگینی می باشد که درست انجام دادن ان به کارکنان شما دلگرمی  و رضایت ان ها را به همراه دارد.

پس خرید پک سازمانی خود را به شرکت اجیلستان بسپاریدو پس از دیدن نمونه ها و انتخاب بسته بندی دلخواه با خیال راحت قرارداد بسته و به کارهای خود برسید. زیرا ما همان کیفیت و مزه یی که با شما هماهنگ کرده ایم را برای شما اماده کرده و در صورت نارضایتی ضمانت بازگشت وجه نیز داریم.

 

اگر بودجه شما کم است اجیل اجیلستان هم کفایت می کند!

اگر کسی کار خود را درست و بجا انجام دهد همه جا می توانید به وی اعتماد کنید. دقیقا مثل شرکت اجیلستان که بسته های کیلویی اجیل ، خشکبار و تخمه ما نیز با بهترین کیفیت و در زیپ کیپ های بهداشتی اماده شده و اصلا همین اجیل چهار مغز اجیلستان نیز برای کارکنان و بسته اقلام ضروری شب عید شما کفایت می کند.

اجیلستان ، اجیل ، مغز های بادام، پسته، فندق ، تخمه ، خشکبار و… را در وزن های ۲۵۰ گرمی نیم کیلویی یک کیلویی و یا در وزن دلخواه شما تامین می کند و زحمت شما را با ارسال سریع و رایگان به صفر می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =