پذیرایی شب یلدا با آجیل و خشکبار آجیلستان , قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش آجیل چهارمغز , قیمت فروش بادام , قیمت فروش گردو , قیمت فروش پسته , قیمت فروش فندق , قیمت فروش تخمه , قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل , قیمت فروش بادام هندی , قیمت فروش بادام درختی , قیمت فروش بادام زمینی , , قیمت فروش پسته احمد آقایی , قیمت فروش پسته اکبری , قیمت فروش تخمه آفتابگردان , قیمت فروش تخمه جابانی , قیمت فروش تخمه کدو , قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک , ,

پذیرایی شب یلدا با آجیل و خشکبار آجیلستان

جشن یلدای ایرانیان

آذر ماه در تمامی ایران زمان آماده شدن برای جشن شب یلدا می باشد. اهمیت این جشن در فرهنگ ما کمتر از جشن سال نو و دیگر جشن های باستانی نمی باشد. بلکه داستان ها و فلسفه بسیار زیبایی نیز برای جشن گرفتن این شب در فرهنگ ما وجود دارد.

ساده ترین تعریفی که همه ما از شب یلدا شنیده ایم جشن گرفتن طولانی ترین شب سال می باشد. از این زمان به بعد تا طولانی ترین روز سال یعنی اول تابستان، شب ها روبه کوتاه تر شدن رفته و به زمان روشنایی روز اضافه می شود. ما ایرانیان عقیده داریم که طولانی ترین شب سال هرچند تفاوت زیادی با دیگر شب ها زمستان نداشته باشد، اما به ما یاد آور می شود که فرصت مناسبی برای بودن در کنار دوستان، خانواده و عزیزانمان است.

شب یلدا یکی از رسوم باستانی در کشورهای ایران، تاجیکستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، ازبکستان و افغانستان می باشد.  زمان آن آخرین روز ماه آذر می باشد یعنی 21 دسامبر هر سال.

چرا شب یلدا انقدر اهمیت دارد؟

ریشه شب یلدا در تاریخ زرتشتی می باشد و معنای آن در زبان سریانی تولد می باشد. زیرا از این شب به بعد روز ها طولانی تر شده و به نحوی می توان شب یلدا را تولد خورشید و شب پیروزی نور بر تاریکی در نظر گرفت. پیروزی خیر بر شر و پیروزی خوبی بر بدی.

در این شب تمام ایرانیان و فارسی زبانان تلاش می کنند که عزیزانشان را تنها نگذاشته و انتظار و دوری از خانواده را به انتها برسانند.

نحوه جشن گرفتن شب یلدا

 

ایرانیان از دیرباز تلاش کرده اند تا جشن شب یلدا علاوه بر رسوم خاص خود خیلی سخت و پیچیده نباشد. از این رو نحوه مهیا شدن برای این شب و آماده کردن سفره شب یلدا بیشتر با کمک میوه های زمستانی و خوراکی های معمول ایرانیان انجام می پذیرد و نماد های دیگر مانند هندوانه در صورت در دسترس بودن استفاده می شود.

چگونه برای شب یلدا آماده شویم؟

  • یک میز مناسب و زیبا بچینید.

در قدیم رسم بوده که ایرانیان دور کرسی جمع می شدند و سرمای این شب را با گرمای کرسی و صحبت های خانوادگی و قصه های بزرگتر ها می گذراندند. اما امروزه کرسی های قدیمی و لحاف های سنگینی که روی آن می انداختند خیلی در دسترس نیست و بنابراین سفره های شب یلدا به صورت معمولی و یا روی میز های نهار خوری به سادگی چیده می شوند.

برای قشنگ تر شدن سفره شب یلدا می توانید از رومیزی یا سفره یی که طرح قشنگ تر و یا سنتی تری دارد و یا از رنگ های قرمز و سبز استفاده کنید. همچنین از پارچه های ساتن ساده یا ترمه های سنتی نیز برای سفره شب یلدا می توانید استفاده کنید.

  • میوه آجیل و خشکبار آماده کنید.

روی سفره شما قطعا خوراکی های مورد علاقه تان را قرار خواهید داد. شب یلدا اصولا یک مهمانی کوتاه نخواهد بود و کلا هدف از جشن گرفتن شب یلدا داشتن دورهمی های طولانی و شب نشینی های دلپذیر است. اما اصلی ترین خوراکی های شب یلدا میوه، آجیل و خشکبار است.

اصلی ترین میوه های شب یلدا هندوانه و انار می باشد که به خاطر رنگ قرمز زیبا در تزئین سفره شب یلدا بسیار کمک کننده است. بسیاری از بانوان ایرانی دسر هایی مانند ژله انار، کیک انار و … آماده می کنند. خوردن هندوانه برای یاد آوری گرمای تابستان و دور کردن سرمای زمستان مرسوم می باشد و امروزه یافتن هندوانه شب یلدا کار سختی نیست اما نمی توان گفت که اصلی ترین نماد شب یلدا می باشد و اگر تمایل ندارید و یا فکر می کنید که میوه ها در فصلی غیر از فصل خودشان تقویت و کیفیت ندارند، می توانید از میوه های رنگارنگ پاییزی استفاده کنید.

 

آجیلستان - فروش پک سازمانی - فروش بسته هدیه آجیل -فروش آجیل مخلوط - چهار مغز - فروش پسته - فروش بادام - فروش فندق - فروش گردو – بادام درختی – بادام هندی – بادام زمینی – زرشک - زعفران- خرید توت خشک - خرید خرما -

 

اگر قصد دارید که پوست هندوانه را تراش داده و نقش های دلپذیر بر آن بزنید، حتما دقت کنید که بیشتر هندوانه های این فصل دارای لایه رویی سفت تری هستند و برش دادن آن ها سخت است پس به دنبال هندوانه ای باشید که پوسته ای نرم تر داشته باشد.

انار سمبل تولد و درخشش زندگی می باشد. برای همین اصلی ترین میوه سفره شب یلدای شما انار ازست که می تواند زیبایی این سفره را چند برابر کند.

آجیل شب یلدا از همه مهمتر است!

بله آجیلستان صد در صد به شما می گوید که بدون آجیل هرگز گفت و شنود های شب یلدا گرم نخواهد بود. شب یلدا زمانی برای دور همی و جشن گرفتن بودن هاست پس حتما باید تنقلات مناسب و سالم برای گفتگو های طولانی نیز آماده باشد. آجیل شب یلدا و انواع خشکبار قطعا زیبایی بخش سفره شما خواهد بود.

یک کاسه تخمه آفتابگردان، یک کاسه تخمه کدو و یک کاسه دیگر نیز تخمه جابانی تهیه کنید. آجیل چهار مغز را در ظرف های زیبا بریزید و حتی می توانید براساس اینکه مهمانان شما بیشتر کودکان هستند یا بزرگسالان ، تازه عروس ها و یا نوزادان تازه به دنیا آمده، آجیل شب یلدای خود را با ابتکار و خلاقیت تزئین کنید.

نحوه تزئین آجیل برای کودکان

کودکان اصولا به تزئین های فانتزی علاقمند هستند. همچنین تحمل کمتری برای رسیدن همه مهمانان دارند. پس بهتر است که آجیل بچه ها را جداگانه آماده کنید.

آجیل سلامت آجیلستان یک گزینه بسیار عالی برای پذیرایی از نوه ها، خواهر زاده ها و برادر زاده هایتان می باشد که هرچقدر هم بچه ها پرخوری کنند باعث ناراحتی آن ها نشود.

شما می توانید با کمک تکه پارچه های رنگا رنگ و یا تور هایی که به صورت مربعی بریده اید ، کیسه های کوچکی آماده کنید و برای بچه های دلبندتان مقداری آجیل درون آن بریزید. سپس با یه تکه روبان زیبا کیسه ها را بسته و سپس می توانید این کیسه ها را با گل های کوچک و یا نگین های زیبا تزئین کنید یا حتی با کمک یک خلال دندان و یک تکه کاغذ به صورت پرچم های کوچک اسم بچه ها را روی بسته های آجیلشان بنویسید. این کیسه ها را می توانید با آویزان کردن عروسک های کوچک نیز جذاب تر کنید.

تزئین ظرف آجیل شب یلدا

تزئینات شب یلدا اهمیت بسیاری دارد. سعی کنید سفره های خود را طوری تزئین کنید که همه از سلیقه شما شگفت زده شده و فرصت خوبی برای عکس های خانوادگی ایجاد کرده باشید.

در زیر ایده هایی ناب برای تزئین آجیل شب یلدا آماده کرده ایم:

  • اگر سینی بزرگ دارید می توانید آجیل خود را به صورت نقش های ترمه و ترنج و یا دیگر نقش های اصیل ایرانی بچینید.
  • اگر مهمان تازه عروس دارید یا به منزل خانواده عروس خود دعوت هستید می توانید از یک عروسک به شکل عروس کمک گرفته و با کمک آجیل و طلق محکم یک مخروط زیبا بجای دامن عروسک بسازید.
  • اگر مهمانی شما قرار است خیلی طولانی بوده و گل بگید و گل بشنوید حتما تخمه مخلوط  فراموش نشود.
  • اگر بچه های زیادی مهمان شما هستند، حتما خشکبار مانند انجیر و برگه قیصی ، و آجیل سلامت خریداری کنید.
  • اگر مهمانان شما خیلی به سلامتی خود اهمیت می دهند یا احیانا کسی با مشکل فشار خون در بین مهمانان خود دارید، خرید آجیل خام بهترین گزینه است.

مطمئن شوید آجیل به اندازه تمام مهمانان خریداری کرده اید!

یکی از مهم ترین اصول مهمانداری شب یلدا این است که برای پذیرایی از مهمانان خود آماده باشید و حتی برای چند نفر بیشتر نیز جا داشته باشید. مهمان نوازی از رسوم مهم ایرانیان است که از ما میزبانانی دلسوز و مهربان ساخته است. هرگز نباید کاری کنید که مهمان شما معذب باشد. به همین دلیل سعی کنید که ذائقه و اشتهای افراد را در نظر بگیرید. اگر شما اصولا فردی کم خوراک و کم اشتها هستید واقعا ممکن است مقدار درست آجیل برای شب یلدا را نتوانید تشخیص دهید.

ما قبلا در مقاله چه مقدار آجیل برای هر نفر کافی است در مورد این موضوع به طور مفصل صحبت کرده ایم. اما به طور کلی برای شب یلدا کمی آجیل و یا تخمه اضافه نیز باید در نظر بگیرید.

به ازای هر مهمان یک کاسه آجیل در نظر بگیرید. اگر ظرف های شما کوچک است که حتما مقدار بیشتری مد نظر داشته باشید.

 

آجیلستان - فروش پک سازمانی - فروش بسته هدیه آجیل -فروش آجیل مخلوط - چهار مغز - فروش پسته - فروش بادام - فروش فندق - فروش گردو – بادام درختی – بادام هندی – بادام زمینی – زرشک - زعفران- خرید توت خشک - خرید خرما -

 

اگر مهمانان شما صمیمی هستند و ممکن است بحث و گفت و شنود گرم بگیرد و تا پاسی از شب در منزل شما باشند، پس برای هر مهمان دو کاسه آجیل در نظر بگیرید به طوری که مقداری هم کف ظرف آجیل باقی بماند. تا فرصت داشته باشید دو باره ظرف آجیل مهمانانتان را پر کنید.

همچنین تخمه و خشکبار را نیز در ظرف های جداگانه بریزید.

نکته مهم این است که هرگز همه پذیرایی را یکباره انجام ندهید و بین زمان تعارف کردن آجیل ، تخمه و خشکبار فاصله بیست دقیقه ای در نظر بگیرید تا  همزمان با خالی شدن ظرف ها ، دوباره پذیرایی انجام داده باشید . همچنین وقتی بار اول آجیل تعارف کردید حداقل یک ساعت و نیم بعد باید دوباره آجیل تعارف کنید.

در تعارف و پذیرایی از مهمانان عجله نکنید. بلکه زمان بدهید که مهمانان شما هم صحبت خود را پیدا کنند و در منزل شما احساس راحتی کنند. این مساله خصوصا در شب یلدا که زمان شب نشینی، دور همی و مهمانی های طولانی مدت است اهمیت بسیاری دارد.

دیگر نکات پذیرایی شب یلدا

شب یلدا اصولا زمان آشپزی و یا سرو شام نیست. اما خانم های ایرانی تلاش می کنند با سرو شیرینی های خانگی ، آش و دسر های متنوع یلدایی مهمانی را دلپذیر تر کنند. بزرگتر های فامیل ممکن است شما را برای شام نیز دعوت کنند.

اگر می خواهید شیرینی و دسر خاصی برای شب یلدا آماده کنید، حتما از قبل تمرین کرده باشید تا در لحظه آخر گرفتار نشوید. همچنین از نظر پخت و پز چه شام و چه دسر نباید طوری باشد که زمان زیادی از شما در آشپزخانه گرفته شود یا آشپزخانه هنگام رسیدن مهمانان نا مرتب باشد. پس حتما گزینه های انتخابی شما مناسب این شب باشد.

دسر های ایرانی مانند مسقطی و آش رشته در شب یلدا جذابیت بیشتری دارند اما خب زحمت آن ها نیز مسلما بیشتر از دیگر دسر ها می باشد. برای همین شاید بهتر باشد با چند کلوچه و دسر پر تزئین و زیبا مساله را حل کنید.

همچنین سرو دسر هایی مانند ژله هرچند خلاقیت و سلیقه شما را نشان می دهد، اما فرصت و صبر زیادی می طلبد، تجربه و تمرین می خواهد و از طرفی فضای زیادی در یخچال اشغال می کند. در نظر داشته باشید که حداقل این گونه دسر ها را در ظرف های یک نفره قنادی سرو کنید تا هم حجم کمتر هم زیباتر و هم قابل مدیریت باشند.

اگر در پخت شیرینی و دسر از مغز های آجیل استفاده می کنید حتما از مهمانان خود در مورد حساسیت و آلرژی سوال کنید. هرچند آلرژی به مغز های آجیل خیلی در بین نژاد ایرانی دیده نمی شود اما مسلما نمی خواهید با یک اشتباه ساده یا سهل انگاری شب یلدای خود و اطرافیان خراب شود.

آجیل هدیه شب یلدا و دیگر هدایای شب یلدا

هدیه دادن در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما جایگاه ویژه ای دارد. اما هدیه دادن در شب یلدا خیلی اجباری نیست و نمی توان گفت جزئی از رسوم این شب به حساب می آید.

بنابراین اگر شما بخواهید به مهمانی شب یلدا بروید و ترجیحا قصد داشته باشید دست خالی نباشید گزینه های بسیار محدودی در اختیار شماست. مثلا بهمراه بردن شیرینی شکلات که به طور قطع هیچ سنخیتی با این شب و مناسبت ندارد. از طرف دیگر هدیه ها ارزشمند و گران قیمت نیز جایگاهی در این مراسم ندارد.

به همین دلیل هدیه هایی که به صورت نماد های شب یلدا باشد و با هدف یلدا مبارک باد ، شگون و فال نیک تهیه شود را می توان تنها گزینه مرسوم در نظر گرفت.

 

آجیلستان - فروش پک سازمانی - فروش بسته هدیه آجیل -فروش آجیل مخلوط - چهار مغز - فروش پسته - فروش بادام - فروش فندق - فروش گردو – بادام درختی – بادام هندی – بادام زمینی – زرشک - زعفران- خرید توت خشک - خرید خرما -

 

بسته هدیه آجیل بهترین گزینه هدیه شب یلدا

اگر از من بپرسید هدیه دادن انار و هندوان اصلا جالب نیست و نمی توانید برای مهمانی شب یلدا روی آن ها حساب کنید. اگر کلوچه های یلدایی آماده نیز خریداری کنید احتمال زیادی وجود دارد که صاحبخانه نیز از همین مدل کلوچه تهیه کرده باشد. اما هدیه دادن آجیل نه تنها زیباست بلکه با ارزش نیز می باشد و جلوه بسیار چشمگیری دارد.

آجیل هدیه آجیلستان در پک های بسیار زیبا و شکیل با تنوع زیادی تهیه شده است تا همراه شما در مهمانی ها و مراسمات خاص باشد. آجیل نماد سلامتی و طول عمر است و بسیاری از افراد هدیه دادن آن را خوش یمن و با ارزش می دانند.

البته شرکت آجیلستان پک هدیه میوه خشک را نیز برای شما عزیزان آماده کرده که می تواند زینت بخش مهمانی ها و مراسمات شما باشد.

 

آجیلستان - فروش پک سازمانی - فروش بسته هدیه آجیل -فروش آجیل مخلوط - چهار مغز - فروش پسته - فروش بادام - فروش فندق - فروش گردو – بادام درختی – بادام هندی – بادام زمینی – زرشک - زعفران- خرید توت خشک - خرید خرما -

 

خرید آجیل شب یلدا و خشکبار شب یلدا از آجیلستان

شرکت آجیلستان مفتخر است که بهترین نوع و مرغوب ترین نوع آجیل و خشکبار را برای شما عزیزان آماده کرده و در شهر تهران کمتر از 4 ساعت به دست شما می رساند و در دیگر نقاط ایران نیز با پست سفارشی و سریعا برای شما ارسال خواهد کرد.

آجلیستان تمامی آجیل و خشکبار ارسالی خود را تضمین کیفیت کرده و در صورت عدم رضایت می توانیدجهت مرجوعی با مدیریت شرکت تماس حاصل فرمایید.

همچنین پک های هدیه آجیل و خشکبار این شرکت برای مهمانی ها، مراسمات ، شرکت ها و سازمان به طور خاص آماده گردیده و برای سفارشات بیش از 20 عدد امکان حک لوگو و برند شما را فراهم کرده است.

درصورتی که قصد سفارش عمده دارید می توانید از مدیریت شرکت در مورد قیمت و محتوای پک های سازمانی آجیلستان صحبت نمایید.

شماره تماس مدیریت آجیلستان : 09122807238

و پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل

 

آجیلستان - فروش پک سازمانی - فروش بسته هدیه آجیل -فروش آجیل مخلوط - چهار مغز - فروش پسته - فروش بادام - فروش فندق - فروش گردو – بادام درختی – بادام هندی – بادام زمینی – زرشک - زعفران- خرید توت خشک - خرید خرما -

 

 

قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش  آجیل چهارمغز قیمت فروش بادام
قیمت فروش گردو قیمت فروش پسته
قیمت فروش فندق قیمت فروش تخمه
قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل قیمت فروش بادام هندی
قیمت فروش  بادام درختی قیمت فروش بادام زمینی
قیمت فروش پسته احمد آقایی قیمت فروش پسته اکبری
قیمت فروش تخمه آفتابگردان قیمت فروش تخمه جابانی
قیمت فروش تخمه کدو قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک
تماس با پشتیبانی فروش: 09122807238

 

 

 

 

فروشگاه آجیل و خشکبار

آجیلستان

- قیمت گردو - قیمت پسته - قیمت بادام درختی - قیمت بادام هندی - قیمت بادام زمینی - قیمت تخمه جابانی - قیمت تخمه کدو - قیمت آجیل مخلوط - قیمت آجیل ارزان - قیمت آجیل اعلا - قیمت فندق - قیمت خرما پیارم - قیمت توت خشک - قیمت خلال بادام - قیمت خلال پسته - فروش گردو - فروش پسته - فروش بادام درختی - فروش بادام هندی - فروش بادام زمینی - فروش تخمه جابانی - فروش تخمه کدو - فروش آجیل مخلوط - فروش آجیل ارزان - فروش آجیل اعلا - فروش فندق - فروش خرما پیارم - فروش توت خشک - فروش خلال بادام - فروش خلال پسته
درباره ما
آجیلستان با رویکرد مرغوب سازی قیمت آجیل در فروشگاه های آنلاین فروش آجیل و خشکبار، کار فروش خود را بصورت اینترنتی آغاز نمود و در عرصه آسان سازی خرید آجیل و خشکبار برای مشتریان مسیر خود را ادامه داد و امروز تبدیل به بزرگترین فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار در تهران و ایران خدمات رسانی می نماید.
ارتباط با ما

آدرس: تهران، اتوبان یادگار امام، خ سرلشکر بختیاری، پلاک ۶۷

تلفن: 66633421 (021)

موبایل: 09122807238

به اطلاع هموطنان گرامی می رساند که فروشگاه اینترنتی آجیلستان در حال حاضر هیچ گونه فروشگاه و شعبه ای در خارج از شهر تهران ندارد و شرکای تجاری یا فروشگاه های همکار به طور رسمی از طریق وب سایت آجیلستان معرفی خواهد شد.

- فروشگاه آجیل و خشکبار آجیلستان - فروش اینترنتی آجیل با ارسال رایگان - قیمت گردو - قیمت پسته - قیمت بادام درختی - قیمت بادام هندی - قیمت بادام زمینی - قیمت تخمه جابانی - قیمت تخمه کدو - قیمت آجیل مخلوط - قیمت آجیل ارزان - قیمت آجیل اعلا - قیمت فندق - قیمت خرما پیارم - قیمت توت خشک - قیمت خلال بادام - قیمت خلال پسته - فروش گردو - فروش پسته - فروش بادام درختی - فروش بادام هندی - فروش بادام زمینی - فروش تخمه جابانی - فروش تخمه کدو - فروش آجیل مخلوط - فروش آجیل ارزان - فروش آجیل اعلا - فروش فندق - فروش خرما پیارم - فروش توت خشک - فروش خلال بادام - فروش خلال پسته

ارسال رایگان

- فروشگاه آجیل و خشکبار آجیلستان - فروش اینترنتی آجیل با ارسال رایگان - قیمت گردو - قیمت پسته - قیمت بادام درختی - قیمت بادام هندی - قیمت بادام زمینی - قیمت تخمه جابانی - قیمت تخمه کدو - قیمت آجیل مخلوط - قیمت آجیل ارزان - قیمت آجیل اعلا - قیمت فندق - قیمت خرما پیارم - قیمت توت خشک - قیمت خلال بادام - قیمت خلال پسته - فروش گردو - فروش پسته - فروش بادام درختی - فروش بادام هندی - فروش بادام زمینی - فروش تخمه جابانی - فروش تخمه کدو - فروش آجیل مخلوط - فروش آجیل ارزان - فروش آجیل اعلا - فروش فندق - فروش خرما پیارم - فروش توت خشک - فروش خلال بادام - فروش خلال پسته

پرداخت آنلاین

- فروشگاه آجیل و خشکبار آجیلستان - فروش اینترنتی آجیل با ارسال رایگان - قیمت گردو - قیمت پسته - قیمت بادام درختی - قیمت بادام هندی - قیمت بادام زمینی - قیمت تخمه جابانی - قیمت تخمه کدو - قیمت آجیل مخلوط - قیمت آجیل ارزان - قیمت آجیل اعلا - قیمت فندق - قیمت خرما پیارم - قیمت توت خشک - قیمت خلال بادام - قیمت خلال پسته - فروش گردو - فروش پسته - فروش بادام درختی - فروش بادام هندی - فروش بادام زمینی - فروش تخمه جابانی - فروش تخمه کدو - فروش آجیل مخلوط - فروش آجیل ارزان - فروش آجیل اعلا - فروش فندق - فروش خرما پیارم - فروش توت خشک - فروش خلال بادام - فروش خلال پسته

تضمین کیفیت

- فروشگاه آجیل و خشکبار آجیلستان - فروش اینترنتی آجیل با ارسال رایگان - قیمت گردو - قیمت پسته - قیمت بادام درختی - قیمت بادام هندی - قیمت بادام زمینی - قیمت تخمه جابانی - قیمت تخمه کدو - قیمت آجیل مخلوط - قیمت آجیل ارزان - قیمت آجیل اعلا - قیمت فندق - قیمت خرما پیارم - قیمت توت خشک - قیمت خلال بادام - قیمت خلال پسته - فروش گردو - فروش پسته - فروش بادام درختی - فروش بادام هندی - فروش بادام زمینی - فروش تخمه جابانی - فروش تخمه کدو - فروش آجیل مخلوط - فروش آجیل ارزان - فروش آجیل اعلا - فروش فندق - فروش خرما پیارم - فروش توت خشک - فروش خلال بادام - فروش خلال پسته

تحویل فوری

تلفن: 09122807238

  پشتیبانی تلگرام: @ajilestantalaei

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آجیلستان می‌باشد.

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من