اصول تغذیه, خواص آجیل

مصرف آجیل برای روزه داری بسیار مفید است

مصرف آجیل در ماه رمضان - مصرف بادام برای افطار - آجیل برای افطار - گردو برای افطار - کشمش برای افطار - خرما برای افطار -

مصرف آجیل برای روزه داری بسیار مفید است و می تواند برای سطح انسولین خون و احساس سیری هنگام افطار بسیار موثر باشد.

آیا می توان از آجیل در رژیم غذایی ماه رمضان استفاده کرد؟

 

بدن شما پس از 12 ساعت نخوردن غذا دچار کتوز می شود. رایج ترین روزه داری متناوب 16 ساعت طول می کشد.

اگرچه آجیل کالری بالایی دارد، اما منبع غنی از چربی های خوب است و می تواند به ساعات روزه داری متناوب کمک کند.

تحقیقات نشان داده است که بادام ممکن است افزایش سطح گلوکز (قند خون) و انسولین را بعد از غذا کاهش دهد. در مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۱، محققان دریافتند که مصرف ۲ اونس بادام با سطوح پایین‌تر انسولین ناشتا و گلوکز ناشتا مرتبط است.

همه غذاهای سالم از جمله آجیل برای روزه داری عالی هستند به شرطی که به مقدار مناسب و در زمان مناسب خورده شوند.

آجیل می تواند یک گزینه میان وعده سالم برای افراد با تحرک متوسط باشند. گردو برای کاهش وزن مفید است و همچنین برای بهبود سلامت مغز شما عالی است. می توانید گردو را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید و همچنین در روزه های متناوب آن را برای افطار میل کنید.

 

چرا با آجیل افطار کنیم؟

 

آجیل سرشار از ارزش غذایی و چربی های سالم و همچنین تمام پروتئین های مهم است. از آنجایی که آجیل یک منبع پروتئین کم کربوهیدرات است، انتخاب عالی برای افطار است.

 

آیا مغزها و دانه ها انسولین را افزایش می دهند؟

 

آجیل ها غذاهای غنی از مواد مغذی هستند که سرشار از پروتئین و فیبر رژیمی هستند و گزینه ای عالی برای کمک به تثبیت قند خون شما هستند. آنها از نظر شاخص گلیسمی پایین هستند، شما را سیر می کنند و باعث افزایش قند خون نمی شوند.

 

آیا آجیل انسولین ترشح می کند؟

آجیل با کاهش افزایش گلوکز خون، کاهش التهاب و کمک به حفظ وزن سالم به مقاومت به انسولین کمک می کند. انسولین هورمونی است که توسط پانکراس در پاسخ به خوردن غذاهای کربوهیدرات تولید می شود.

 

در هنگام افطار از پرخوری پرهیز کنید

 

پرخوری پس از روزه داری بسیار رایج است. اگر آماده نباشید، دیدن غذا در هنگام گرسنگی می تواند مانند کودکی در شیرینی فروشی باشد. با گزینه های بسیار و سفره های رنگارنگ، شما در نهایت کمی از همه چیز را می خواهید. هنگامی که روزه خود را به پایان رساندید، بهتر است با مصرف وعده های کوچک غذای آسان هضم، غذا خوردن را آسان کنید. ابتدا رفتن سراغ منابع مملو از قند، کربوهیدرات و چربی های ترانس، احتمالاً باعث نفخ و ناراحتی ناشی از پر شدن بیش از حد دستگاه گوارش شما می شود.

 

آیا می توانیم بادام را در زمان روزه داری بخوریم؟

 

هنگام روزه داری می توانید گردو، بادام، خرما، پسته و کشمش بخورید که ذخیره انرژی هستند. وجود ویتامین E در آجیل ها به مبارزه با باکتری ها کمک می کند و در نتیجه سیستم ایمنی بدن ما را فعال نگه می دارد.

 

چه آجیل و دانه هایی برای روزه داری؟

 

بادام هندی، آجیل برزیلی، آجیل کاج، شاه بلوط، آجیل ماکادمیا، پسته، گردو، گردو، گردو و بادام چند انتخاب آجیل هستند. در صورت تمایل می توان آجیل را با نمک دریا کمی نمک زد. کره های آجیلی که ممکن است در رژیم غذایی مصرف شوند عبارتند از کره بادام زمینی، کره فندق، کره بادام هندی و کره بادام.

 

آیا می توان با شیر بادام روزه گرفت؟

 

چه شیرین نشده باشد چه نباشد، اگر شیر بادام اصلاً طعم دار باشد، می توانید مطمئن باشید که کربوهیدرات کافی برای افطار دارد، حتی اگر فقط یک SPLASH را در قهوه خود قرار دهید. شیر بادام کلاسیک خریداری شده در فروشگاه حاوی مواد افزودنی و شیرین کننده های زیادی است، بنابراین هنگام ناشتا از مصرف آن اجتناب کنید.

 

 

 

قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش  آجیل چهارمغز قیمت فروش بادام
قیمت فروش گردو قیمت فروش پسته
قیمت فروش فندق قیمت فروش تخمه
قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل قیمت فروش بادام هندی
قیمت فروش  بادام درختی قیمت فروش بادام زمینی
قیمت فروش پسته احمد آقایی قیمت فروش پسته اکبری
قیمت فروش تخمه آفتابگردان قیمت فروش تخمه جابانی
قیمت فروش تخمه کدو قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک
تماس با پشتیبانی فروش: 09122807238

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =