آشپزی, اصول تغذیه

دمنوش بادام و عسل برای درمان سرماخوردگی و سرفه

- قیمت گردو - قیمت پسته - قیمت بادام درختی - قیمت بادام هندی - قیمت بادام زمینی - قیمت تخمه جابانی - قیمت تخمه کدو - قیمت آجیل مخلوط - قیمت آجیل ارزان - قیمت آجیل اعلا - قیمت فندق - قیمت خرما پیارم - قیمت توت خشک - قیمت خلال بادام - قیمت خلال پسته - فروش گردو - فروش پسته - فروش بادام درختی - فروش بادام هندی - فروش بادام زمینی - فروش تخمه جابانی - فروش تخمه کدو - فروش آجیل مخلوط - فروش آجیل ارزان - فروش آجیل اعلا - فروش فندق - فروش خرما پیارم - فروش توت خشک - فروش خلال بادام - فروش خلال پسته

معجزه دمنوش بادام و عسل برای درمان سرماخوردگی و سرفه

روزهای سرد زمستان امسال با بارش های بسیار زیبا به زندگی ما شادابی و تنوع بسیاری داده است. اما متاسفانه برای افرادی هوای سرد با سرماخوردگی و سرفه های آزاردهنده همراه بوده است. همچنین ممکن است شما در محل کار و در بین اطرافیان خود به این بیماری و علائم آن برخورد کنید و نیاز داشته باشید تا سیستم ایمنی خود را تقویت کنید.

به همین دلیل شناخت انواع خوراکی ها، غذا ها و دمنوش های مقوی برای درمان و پیشگیری  از سرماخوردگی اهمیت بالایی دارد. بسیاری از افرادی که به سرماخوردگی مبتلا میشوند ممکن است نتوانند غذاهای معمول روزمره مخصوصا سرخ کردنی ها را در برنامه غذایی خود داشته باشند و یا ممکن است این غذا ها به بدترشدن علائم بیماری آن ها کمک کند.

اما برای بسیاری نقش آجیل و این مغز های مقوی در روز های سرد زمستان ناشناخته می باشد.

آجیل و مغز ها خوراکی هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن می باشند!

سیستم ایمنی همان دفاع اصلی بدن در مقابل بیماریها، ویروس ها، باکتری ها و حتی سموم می باشد که بدون کمک آن حتی قوی ترین داروها نیز نمی توانند به ما در مقابل بیماری ها کمک کنند. این سیستم از تمام ارگان ها و سلول های بدن ما ، حتی پوست به خوبی دفاع می کند تا بتوانیم زندگی سالم و خوبی را تجربه کنیم. و هیچ چیز بهتر از داشتن یک سیستم ایمنی قوی برای تجربه زندگی با کیفیت تر و سالم تر نمی باشد.

اما راه حل داشتن یک سیستم ایمنی قوی چیست؟ بله تغذیه و روش زندگی سالم را می توان تنها راه داشتن سیستم ایمنی قوی و حفظ سلامتی دانست. داروها و آنتی بیوتیک ها تنها به درمان بیماری ها و پس از ابتلا به کمک ما م ی آیند. بسیاری از آنتی بیوتیک ها مکانیسم دفاعی بدن را مختل می کنند تا به رفع علائم بیماری در بدن ما کمک کنند. پس پیشگیری و داشتن سیستم ایمنی قوی بهتر از مصرف داروهایی است که سبب اختلال در عملکرد طبیعی بدن ما بشوند.

امروز طرف صحبت ما افرادی است که از اهمیت مصرف آجیل و مغز های مقوی جهت تقویت سیستم ایمنی و حتی درمان بیماریها غافل می باشند.

مغز های مقوی مانند انواع پسته، بادام درختی و گردو ، حاوی مواد مغذی مانند ویتامین ایی می باشند. این ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی در مقابل بیماریها اهمیت حیاتی دارد. مصرف آجیل بعنوان تنقلات یا افزودن این مغزهای خوشمزه در سالادها، نان ها و شیرینی های خانگی ، انواع اوتمیل های رژیمی و … می تواند به شما در داشتن بدنی قوی تر و زمستانی پر از سلامتی کمک زیادی بنماید. همچنین باید بدانید که چربی موجود در این مغزها به جذب بهتر ویتامین ایی کمک زیادی می کنند.

تهیه دمنوش بادام درختی و عسل برای سرفه و درمان سرماخوردگی

عسل یکی از بهترین داروهای طبیعی در جهان می باشد که اثر آنتی باکتریال، آنتی ویروس و حتی ضدقارچ آن به طور علمی به اثبات رسیده است. عسل می تواند به کاهش سرفه و تقویت بدن در مقابل سرماخوردگی کمک زیادی کند و بسیاری از افراد به محض اینکه سرما میخورند از ترکیب چای لیمو و عسل استفاده می کنند. این یک ترکیب شناخته شده و موثر می باشد اما ما میخواهیم به شما فرمولی بسیار بهتر، خوشمزه تر و قوی تر معرفی کنیم! ترکیب چای بادام و عسل

بادام درختی یکی از مغزهای مقوی می باشد که برای هم برای درمان سرماخوردگی و هم برای پیشگیری از ابتلای به آن استفاده می شود و دارای خواص بسیار زیادی می باشد. حتی پوست بادام  درختی نیز دارای پلی فنول هایی می باشد که می تواند به تقویت گلبول های سفید خودن و مقابله با ویروس ها کمک زیادی بنماید. تحقیقات علمی نشان می دهد که بادام درختی بدون پوست آن کمک چندان ی به افزایش مقاومت بدن نمی کند.

طعم این دمنوش بیشتر به عصاره بادام نزدیک است و اگر یکی از علاقمندان مصرف آجیل باشید حتما طعم آن را دوست خواهید داشت.

مواد مورد نیاز:

بادام درختی خام ترجیحا با پوست 20 تا 30 عدد

عسل طبیعی و تازه

زمان پخت: ده دقیقه

مناسب برای 2 نفر

 

طرز تهیه ی دمنوش بادام و عسل:

20 عدد بادام درختی با پوست تهیه کنید. اگر بادام درختی شما دارای پوسته سفت می باشد ابتدا آن ها را شکسته و سپس به همراه پوسته ها در 2 تا 3 فنجان آب بجوشانید. اما اگر بادام بدون پوست تهیه کرده اید حتما مقدار بادام بیشتری مثلا 30 عدد استفاده کنید.

  1. پس از اینکه آب به جوش آمد حرارت گاز را کم کنید تا برای 5 تا 7 دقیقه را حرارت ملایم بجوشد.
  2. درب ظرف را ببندید و بگذارید برای 5 دقیقه دم بکشد.
  3. 2 قاشق چایخوری عسل به هر فنجان چای بدست آمده اضافه کنید و میل نمایید.

 

 

قیمت فروش آجیل مخلوط – قیمت فروش  آجیل چهارمغز قیمت فروش بادام
قیمت فروش گردو قیمت فروش پسته
قیمت فروش فندق قیمت فروش تخمه
قیمت فروش پک سازمانی آجیل – قیمت فروش بسته هدیه آجیل قیمت فروش بادام هندی
قیمت فروش  بادام درختی قیمت فروش بادام زمینی
قیمت فروش پسته احمد آقایی قیمت فروش پسته اکبری
قیمت فروش تخمه آفتابگردان قیمت فروش تخمه جابانی
قیمت فروش تخمه کدو قیمت فروش خشکبار – برگه – آلو و انجیر خشک
تماس با پشتیبانی فروش: 09122807238

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =